3 frågor

 Usch vad irriterande med det nya blogg.se, mitt typsnitt i bloggen har ändrats!? 

 

 

Alexandra:

Hej!

Jag undrar om du vet ifall det finns nått ana-mia forum längre? Jag var med förut på ana mia inserted, men den finns ju inte längre.
Eller håller alla ana/mia tjejer kontakten genom bloggar bara nuförtiden? :)
Lycka till med fastan!

- Ledsen, men jag vet inget om något sånt forum, tror att det mesta finns i och med bloggarna faktiskt. Det är i allafall så jag har fått kontakt med andra människor. 

Tiina:

Hejsan, tänkte fråga dig lite om träningstips, eftersom det verkar som du har bra koll på sånt!:)


Jag skulle gärna vilja få mina armar fastare & få mer muskler. Vet du några bra armövningar, förutom armhävningar?

Sen är det så att jag skulle vilja få mina lår & vader tightare, har du några bra tips på träningsmetoder?

Tack på förhand & tack för en peppande blogg.♥

- När det gäller armarna så är mitt bästa tips att lyfta vikter!! Jag började lyfte 2 kilos vikter här hemma och jag har fått synligare armmuskler, kanske också i och med att jag förlorat fett på armarna. Många är rädda för att köra styrketräning och lyfta vikter för att man inte vill a muskler, men med muskler förbränner man ännu mer och att lyfta vikter är sjukt bra för att gå ner i vikt! Det är lätt att träna hemma med vikter, eller att lyfta på gymmet. 

När det gäller benen så vet jag att powerwalking är effektivt för många, när det gäller att förlora fettet på benen. Minst 1 timmes rask promenad varje dag. Men om du vill mer tona benen för att få snygg form på dem så är jogging bäst. I ett långsamt tempo, då bränner du fett och tonar benen snyggt, vill du ha större muskler, spring snabbare eller i uppförsbacke.

 

Anonym: Går inte du på ABC dieten längre?

 

- Jo egentligen. hehe. Jag har bara svårt att komma upp i det angivna antalet kalorier ibland, men jag försöker, men ingenting blir som jag planerat..

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte skriva lite mer om muskler och fettförbränning? Är själv en sån som är livrädd för muskler^^

2012-06-15 @ 23:18:17
URL: http://annaochana.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna skapa en kategori där du gör inlägg som berättar lite mer om dig själv? Är ganska ny läsare :)

2012-07-16 @ 00:48:41
URL: http://www.alwaysthin.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0