jordgubbar och soliga sommarkvällar

Blev ett litet mellanmål förut. Några jordgubbar i soyamjölk, med lite sötningsmedel på, eftersom att gubbarna var så sura. Det var jättegott! 
Sen träffade jag några vänner, som jag ska möta upp strax igen. Var bara tvungen att ta mig hem och äta middag, som blev 1 potatis. 

Jag älskar dessa soliga sommarkvällar. Jag och mina bästa vänner har ett hemligt ställe där vi kan sitta och prata ostört, vi brukar blanda saft (fun light) som vi dricker under tiden, underbart! 
Hoppas ni får en fin kväll! 



Vill bara tillägga också att jag numera oftast svarar på era kommentarer via funktionen i nya blogg.se. Så om ni inte har någon blogg, men stället frågor eller liknande, så kan ni klicka er in i kommentarsfältet där ni kommenterade, så har jag svarat där! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill bara tacka dig så grymt mycket för din fina blogg! Har aldrig kommenterat, men läst bloggen hur länge som helst känns det som haha :) Tack!

2012-07-03 @ 23:00:09
Postat av: m

(hade skrivit en jätte lång och fin kommentar men nej de försvann)
Hej finis! Jag gissar på att du kanske kommer ihåg mig. Har nu änligen skaffat mig en blogg, tycker att de verkar så mycket enklare att hålla koll på allting då! Tänkte även de att de kanske blir lättare att peppa varandra nu när jag också har en blogg men även följa varandra...
Älskar verkligen din blogg och ville egentligen säga de att du är en stor förebild för mig.
Du är helt enkelt fantastisk på alla sätt och vis!
kram på dig♥

2012-07-03 @ 23:30:45
URL: http://thinnerme.blogg.se
Postat av: Caroline

Visst är det gott med soya produkter! Helt galen i dem! Testa alpro soya mild and creamy naturell. Åh för! Och mandel mjölken. Skit god och inte alls mycket kcal.
Tack för en bra blogg!
Kram Caroline

2012-07-04 @ 15:39:39
URL: http://www.carro6.blogspot.com
Postat av: I

Mums! Älskar jordgubbar, så gott och nyttigt! :)

2012-07-04 @ 21:47:53
URL: http://mysecretwish.blogg.se/
Postat av: L

Hej jag vill bara säga att jag totalt älskar din blogg! den är så inspirerande!!!!
och så undrar jag hur många kalorier det är i den där soya mjölken? funderar på att börja dricka det:)

2012-07-11 @ 20:15:21
URL: http://liveitskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0