Måndag trettonde augusti

Äntligen har mina föräldrar börjat jobba igen efter semestern, och jag har en vecka kvar innan skolan då de inte lägger sig i vad jag äter.
Hade dock en vän som sov över här inatt, så jag kände mig rätt tvungen att äta frukost. Åt turkisk yoghurt med hallon samt mina vanliga frön. Landade väl lite över 100 kalorier någonstans. 
 
Hade planerat att ta tag i träningen nu igen, ge mig ut och cykla min vanliga runda. Men jag orkar verkligen inte, var uppe så sent inatt och är helt seg i kroppen. Kanske bara ska stanna inne idag, spela piano, läsa, kolla på film och dricka te. Och låta bli att äta förstås. 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad skönt att dem börjat jobba, mina har också det. Man blir mer ifred.

2012-08-13 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0