Farväl - vitasvalor.blogg.se

Allt är upp och ned. Jag kan inte längre skriva i den här bloggen. Jag tycker verkligen om er, och har uppskattat att ha er såhär till hands. Fast vi alla gör fel. Jag önskar er all lycka , jag vill att ni ska må bra. För under den här tiden är det ingen som förstått mig så som ni gjort, och ingen som kunnat trösta så bra. Ni är guld, och ni är värda något bättre än allt det här. Tack för att ni funnits för mig. Jag kommer att sakna er. 
 
Ni finner mig i framtiden på vitasvalor.blogg.se, men den bloggen kommer inte vara som den här. Aldrig mer. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men neeeej!!!! Sluta inte blogga!!!!!

2012-09-12 @ 18:55:35
Postat av: Anonym

Nej!! Varför ska du sluta? :((
ta hand om dig :(

2012-09-12 @ 18:57:09
Postat av: Anonym

Åh nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej. Jag har fruktat den här dagen. Åh gud. Det gör mig så ledsen att du slutar blogga. Jag har följt dig så länge nu.
Jag hoppas att du blir lycklig snart, fina Frida. Och jag hoppas att du vet att du är helt fantastisk precis som du är.

2012-09-12 @ 19:01:52
Postat av: Angie

Vad nu?! Du ska väl inte sluta blogga?? Gör inte det, du ger så mycket inspiration, pepp och glädje varje dag!

2012-09-12 @ 19:02:31
Postat av: S

Oj hoppas du mår bra och att allt är okej! Din blogg har varit min favorit från starten och jag kommer nog få det lite kämpigare nu om du inte skriver mer men det är absolut inte ditt fel, jag är bara glad att jag iaf har haft din blogg så här långt. Jag vill tacka dig med hela mitt hjärta för allt du gjort för mig utan att du egentligen menat det, det har hjälpt mig mer än du kan ana. Ha det bra vännen. Kram <3

2012-09-12 @ 19:04:00
URL: http://vandrandeskelett.blogg.se/
Postat av: Ellen

<3!!!!

2012-09-12 @ 19:05:41
URL: http://feelmyheart.blogg.se
Postat av: N

Har det hänt något?? vad är anledningen??

2012-09-17 @ 09:36:39
URL: http://fightfatzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är bara så glad att du inte ska sluta blogga helt, men gör det som känns bäst för dig och tänk på att vi alla dina läsare själva måste välja om vi vill läsa eller inte. Du ska inte anpassa innehållet i din blogg efter oss utan efter dig.
Du är en väldigt fin människa, kom ihåg det!! Kram

2012-09-17 @ 09:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0