så kan det gå


Jag blev lämnad ensam hemma ikväll, eftersom att båda mina föräldrar bestämde sig för att jobba istället för att hålla mig sällskap. 
Kastade mig ut på cykeln, i någon slags ångestattack. Trampade på som tusan, ville bara bränna, bränna bort allt äckligt fett, bränna bort allt jag ätit idag (kan inte minnas vad jag stoppat i mig, kan inte avgöra om jag ska ha ångest eller inte). 
Ska svänga ut på en väg, det går för fort, tårarna gör det svårt att se. Och så plötsligt ligger jag där på marken. 
Tog mig upp och upp på cykeln igen. Cykeln var rätt illa där an, och det insåg jag att jag ockås var när jag väl kom hem. Trasiga träningsbyxor som kletat fast i det gigantiska skrapsåret jag har över hela låret. Uppskrapade armbågar, händer, och ena vristen är helt blodig. faaaan också. 
Det gör förjävligt ont, men framförallt så kommer jag inte kunna undvika att berätta om denna incident för mina föräldrar, och de kommer undra varför jag skulle ut coh cykla ensam på en fredagskväll, när de vet att jag redan tränat idag. 

Shit vad det svider alltså, framförallt på benet, jag kommer inte kunna ha på mig tighta byxor på ett tag.. 
 

Kommentarer
Postat av: foreverhungry

Awch, får rysningar av bilderna :/

2012-06-29 @ 20:27:53
URL: http://foreverhungry.blogg.se
Postat av: Hungerdemon

aj, stackare!

2012-06-29 @ 21:34:22
URL: http://hungerdemon.blogg.se
Postat av: Stephanie

Hur ofta kollar du din mail? För jag har skickat ett mejl angående om att jag vill ha tillgång till din privata blogg. Har även skickat med en länk till min fb.

Svar: jag har fått det, men jag har inte hittat tid att svara på alla mejl jag får. Länken fungerade tyvärr inte. Det är bättre om du ger mig ditt namn och beskriver din profilbild. Men jag ger inte ut min privata blogg längre, och det är inget personligt, jag har bara satt stopp nu. Kram.
colluctaripuella.blogg.se

2012-06-29 @ 21:38:21
Postat av: mybetterself

AJ! Stackare! :(

2012-06-29 @ 22:21:26
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: Alexandra

Stackarn, sånt som kan hända :/ Jag vågar inte cykla hårt på vägar längre, gör det främst på gymmet. Känns så farligt på en cykel, man kan ju flyga flera meter om det vill sig illa. Krya på dig! Kanske du kan använda kylbalm eller nånting sånt, inte direkt på såret då men runtom ifall det svider/bränner.

2012-06-29 @ 22:37:53
URL: http://www.alexandrahofman.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hitta på att du skulle cykla och handla något typ, men så gjorde du för snäv sväng och trillade. Sedan hade du så ont så du cyklade hem och sket i att handla.

2012-06-29 @ 22:45:05
Postat av: Scorpan

Men aj stackare, usch va hemska sår du fått.
Men måste bara säga att ja gillar verkligen din blogg, ä in flera gånger om dagen å kollar om du uppdaterat :)

2012-06-30 @ 01:50:59
URL: http://pinkdragon.bloggo.nu/
Postat av: A

Oj stackare, inte kul, skrapsår gör ju så sjukt ont med. Säg till föräldrarna att du skulle handla något eller nått sånt, har tyvärr inga andra smarta ideér. Hoppas det läker fort <3

2012-06-30 @ 12:05:58
URL: http://goingthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0