Onsdag tjugosjunde juni

Kommer tillbaka hem. Startar datorn och loggar in på bloggen, har en hel del nya kommentarer. Blir glad, ska sätta mig och läsa. Jag gillar ju era kommentarer så mycket. 

Tyvärr var det inte så mycket trevligt att läsa. Utan mer kommenterar som "Jag vet vem du är." , och andra hotfulla kommentarer om att de ska avslöja mig. 
Jag blir jätteledsen. Vad är problemet med att ha en blogg där man är anonym? Varför kan man inte få ha det? Varför ska folk försöka avslöja en? Det enda jag kan tänka är att de inte har någt liv, så att de finner någon slags spänning i att förstöra för andra, och att de så lätt kan gömma sig bakom datorskärmen. Visst, jag gömmer mig också, men jag försöker inte att göra någon illa. 

Jag är så jäkla sugen på att bara strunta i all den här skiten nu. Sluta. Hur mycket jag än tycker om och uppskattar er andra, fina människor, så blir jag så sjukt förbannad över sånt här. Att folk inte kan respektera att man vill hålla sig anonym. Allvarligt talat, hur lågt kan man sjunka som människa? 

Tack för att ni förstört min dag, nu skiter jag i det här och fokuserar på mitt liv istället. Snälla, lägg er inte i det. 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

1. Hur många kalorier äter du per dag ungefär?
2. Hur många kilo har du gått ner sammanlagt?
3. Kan du lägga ut bilder på din kropp på bloggen?
4. Hur ofta väger dig?
5. Hur mycket går du ner varje månad ungefär?

Svar: 1. Mellan 0 och 500 ungefär. Ibland mer, ibland mindre. Går inte efter någon plan just nu eller så. 2. Runt 10.
3. Har gjort det några gånger (i gamla bloggen.) Kanske, vi får se.
4. Det går i perioder. Ibland varje dag, ibland varannan, ibland kan det gå nån vecka emellan.
5. Just nu har jag stått still i vikt i flera månader, tyvärr.
colluctaripuella.blogg.se

2012-06-27 @ 11:29:17
Postat av: A

Fy va jobbigt, förstår mig inte heller på när folk skriver så, vill man vara anonym så ska man väl få det! Jag älskar att klicka mig i på din blogg, be strong!

2012-06-27 @ 11:55:54
URL: http://goingthin.blogg.se
Postat av: mybetterself

De är idioter! :(

2012-06-27 @ 12:13:52
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: skinnnylovin

jag "vet" ju också vem du är då jag läser din privata blogg osv, men det är för att du väljer att lita på mig då du gav mig din riktiga bloggadress och jag är tacksam för det och håller din hemlighet för just det, det är DIN hemlighet. men vafan... hur jävla respektlöst är det inte att hålla på att skrämmas.

Till dig som skrev det: om du väljer att avslöja henne, tänk efter, det är i princip samma sak som att dina bästa vänner eller bästa kompis berättar en av dina mörkaste/hemligaste hemlighet, hur skulle du må då??

2012-06-27 @ 12:13:55
URL: http://skinnnylovin.blogspot.se/
Postat av: Tess

låt inte alla elaka kommentarer förstöra för dig! försök att ignorera dem. De förtjänar inte din uppmärksamhet <3

Stay Strong!

2012-06-27 @ 12:24:04
URL: http://bother.blogg.se/
Postat av: Julia

Tycker att din blogg är jättebra och kollar varje dag för att se om du har uppdaterat. Håller med om att folk kan skita i andra och sköta sina egna liv, men så kommer det aldrig att bli. Jag hoppas iaf att du fortsätter att blogga! Ha en fin dag x

2012-06-27 @ 12:54:23
Postat av: Ebba

Menee, fan vilka idioter dom är!! Jag hade ju sett fram emot nya bra och framförallt inspirerande inlägg efter de här tre dagarna du haft uppehåll i bloggen :(
För du och din blogg är verkligen motiverande/inspirerande för mig, läser den varje dag för att orka fortsätta! Håller på med ABC-dieten nu (3dje dagen) så nu behöver jag det speciellt..
Men aja hoppas du orkar vara stark och skiter i idioterna och fortsätter med bloggen! Kraam :) <3

2012-06-27 @ 13:04:30
Postat av: Pro ana diary

Kolla upp ip adressen från den som skickade kommentaren. Det kan vara en idiot tusen mil ifrån som bara vill skrämma dig. Om du nu skulle stänga ner bloggen (som jag hoppas du inte gör), kan man få ha kontakt med dig ändå? <3

2012-06-27 @ 13:18:22
URL: http://proanadiary.blogg.se
Postat av: Becca

sluta inte blogga, jag måste ha någon form av kontroll på mitt liv! jag vill läsa om dina vanor, har precis kommit över mina ätstörningar, snälla sluta inte! <3

2012-06-27 @ 15:31:54
URL: http://arml.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg, du får inte sluta! Ge inte upp! Dem är bara några idioter som inte har något liv och du ska inte påverkas av dem! Ignorera dem bara så slutar dem. Det enda dem vill är att jävlas och göra dig sur. Du är en snäll tjej med viljestyrka, dem är under din värdighet! :) från en tjej som läser din blogg varje dag :)

2012-06-27 @ 18:29:03
Postat av: Anonym

Bry dig inte om dem, de är bara några idioter som vill jävlas med dig! Säkert avundsjuka för att du klarar av något dem inte klarar av. :) och ge inte upp, du har kommit så långt! Dem är under din värdighet! Älskar din blogg, läser den varje dag!

2012-06-27 @ 18:33:28
Postat av: Emma

sv: du med finis!! och tack! skicka iväg ett sms när du har tid vetja ❤

2012-06-27 @ 18:58:59
URL: http://eneviglantan.blogg.se
Postat av: foreverhungry

Sluta inte blogga, älskar din blogg. Om de verkligen har avslöjat dig så sätt kod på din blogg.

2012-06-27 @ 20:16:16
URL: http://foreverhungry.blogg.se
Postat av: Alexandra

Älskar verkligen din blogg! Låt inte den idioten som kommenterat få förstöra. Jag har iofs aldrig fått just såna kommentarer, men en hel del annat som kan vara jävligt sårande. Det bästa är bara att strunta i det, jag brukar radera negativa kommentarer direkt så slutar folk försöka trycka ner en.

2012-06-27 @ 20:58:09
URL: http://www.alexandrahofman.bloggplatsen.se
Postat av: Ceasar

Haters gonna hate. Skit i dom och kör på, bara kör!

2012-06-27 @ 22:09:43
URL: http://soondarling.blogg.se
Postat av: Ellen

Så jäkla onödigt. Att de ens pallar. -.-

2012-06-27 @ 22:23:29
URL: http://hogtiskyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0