Kromtabletter

Idag införskaffade jag kromtabletter. Jag har läst på om det ett tag, och varit sugen på att testa dem. 
Kromtabletter ska fungera som hungerdämpare, samt minska sötsuget. Krom är bra för omsättningen av blodsockret och kolhydratomsättningen. 
Genom att äta krom ska alltså blodsockret ligga på en bättre nivå, och man blir inte lika sötsugen + att det ska dämpa hungern en aning. Det fungerar inte på alla, men jag ville testa i allafall. Jag lovar att återkomma med hur de fungerade för mig! 

Jag köpte mina tabletter på life för 70 kronor. Jag ska äta en tablett om dagen, i samband med måltid. 




Kommentarer
Postat av: foreverhungry

Berätta sen hur det funkar mot sötsuget! :)

2012-06-28 @ 18:51:34
URL: http://foreverhungry.blogg.se
Postat av: mybetterself

Spännande! Kul det ska bli att höra hur det går! :)

2012-06-28 @ 22:26:18
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: JP

Såg att du hade svarat på en kommentar tidigare där du skrev att du inte hade gått ner nått på flera månader om jag minns rätt. Anledningen till det är att du har gått in i ett svält läge isåfall. Jag vet att det är svårt, det gör jag verkligen, men försök att få i dig lite mer kcal typ upp mot 800 och sedan skifta precis som i ABC dieten varje dag. Kanske fasta i 2 dagar i sträck. Det brukar funka för mig. Skriver ej detta för att uppmuntra dig, det gör jag verkligen, verkligen inte. Men jag vet vart saker och ting kan leda när man inte har gått ner i vikt på ett tag- självskador osv. Och det är ett jävla helvete. Så försök att komma upp i ett högre kcal intag, och jag kan nästan garantera ett resultat :) !
Jag älskar verkligen din blogg, och det här är första gången jag har kommenterat, men tro mig. Jag går in minst 5 gånger om dagen för att kolla om du har uppdaterat. Du är en grym bloggare!

2012-06-28 @ 22:33:04
Postat av: Em

Jag tycker att dem funkar hyffsat bra faktiskt, beror på psyket..!

Jag använde dock ett annat märke men det är väl ändå exakt samma effekt.

2012-06-29 @ 00:24:19
URL: http://addictedtocaffeine.webblogg.se
Postat av: clara

Hej! Jag har ett problem med just sötsuget.
Undrar vart man kan köpa dessa i butik.
Finns de på apoteket?

Svar: Precis som jag skrev så köpte jag mina på butiken life. Men jag kan tänka mig att de finns på apoteket också. Jag blev lite förvånad, men de står under hyllan med viktminksningsprodukter, annars är det bara att du frågar någon som jobbar där! Kram.
colluctaripuella.blogg.se

2012-06-29 @ 10:00:35
Postat av: bella

Behöver man vara över 18 för att köpa de?

Svar: nejdå, jag köpte det ju!
colluctaripuella.blogg.se

2012-06-30 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0