Felix ketchup

Jag är ofta irriterad på mina familjemedlemmar, speciellt när det är mat inblandat, eller i närheten. När de köper hem fel grejer, eller mina produkter tar slut, de glömmer att köpa hem det jag bett dem om. Men ibland blir jag positivt överraskad över mina föräldrar. 

Hittade denna ketchup i skafferiet, naturligt sötad med Stevia. Cirka 45 kcal per 100 gram, vilket jag tycker är helt okej. 45 kcal kanske tycks vara mycket, men vem äter 100 gram ketchup liksom, haha. 

Jag har inte ätit ketchup på evigheter, men nu kan jag väl äta lite med gott samvete ! :-) 


Kommentarer
Postat av: N

Hur smakar den då??:) Enligt dig?:) Som vanlig ketchup?

2012-06-29 @ 18:08:43
URL: http://fightfatzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0