-

 
Tack för era fina kommentarer till inlägget nedan. Jag har fortfarande svårt att förstå att ni fina finns där ute, att ni läser och bryr er. Det är egentligen helt fantastiskt. ♥
Sen är det klart att jag är besviken på de som gör sånna här grejer, men bloggen blir kvar ett tag till. 
Du som kommenterade och sa att du listat ut vem jag är, och att jag fick mejla dig, lämna gärna din mejladress! 

Så, imorgon kör jag väl igång som vanligt med bloggen. 
De här dagarna har varit halvbra, och alltså halvdåliga också, med maten alltså. Även om jag är ett kontrollfreak som bara måste planera allting, så är jag lite trött på det. Ska försöka att bara äta så lite som möjligt, träna så mycket jag bara kan, och undvika ångestattacker och sorgsna tankar. Jag ska försöka vara glad. 
Blir vanlig bloggning i ungefär 1 vecka till, sen ska jag på semester ut i Europa. Jag fasar redan inför hur det ska gå med maten. 

Hur mår ni? Vad har ni gjort, har det hänt något speciellt? 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Vad kul med en Europa-resa! Det har gått extremt bra för mig idag! Jag är väldigt nöjd med min mat och träning för en gångs skull! :)

2012-06-27 @ 21:46:40
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: Filippa

Hej, har läst din blogg i ca 2 veckor nu och jag älskar den, du är så stark och klarar av grejer jag aldrig skulle kunna själv ^^ Ville bara säga det, hoppas din dag blir bra :)

2012-06-28 @ 09:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0