Tisdag sjuttonde Juli

 
Godmorgon! 

Sitter med en kopp grönt te i soffan och funderar på vad jag ska göra idag. 
För stunden så jobbar typ alla mina vänner, så jag har inte så mycket att göra. För att vara helt ärlig så isolerar jag väl mig också, en vän frågade om jag ville följa med till hennes sommarhus, men jag tackade nej. Varför? 
   För att jag vet att om jag åker dit så kommer jag äta en massa onödigt, och jag kommer inte kunna träna så som jag vill.  Ångrar jag mig? 
Ja. För ute skiner solen, och jag har ingenting att göra idag. I vanliga fall skulle jag antagligen ångra mig ännu mer, jag gillar inte att prioritera såhär, men jag vet att det var rätt nödvändigt den här gången. Efter semestern så behöver jag bli av med det jag lagt på mig - inte gå upp ännu mer. 
Just nu får jag ta det dag för dag, fokusera på att ta mig genom dagen liksom.

Men jag planerar ett besök till biblioteket, och så måste jag köpa en ny fun light, min tog slut alldeles för snabbt, haha. 

Och angående bildredigeringsprogram så har jag kikat runt här på morgonen, jag har alltid använt photoscape, jag älskar det! Men jag kan inte hitta en version för mac. Och typ alla program för mac är bara 30 dagars versioner innan man måste köpa dem.. Oh, det suger. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0