Söndag femtonde Juli - Hemma igen

Hej på er! 

Nu är jag hemma igen efter en mycket givande resa. Jag har haft det jättebra, jag har slappnat av, varit glad och lycklig. Klart att det kom lite svåra stunder, men jag bet ihop och trängde bort de dåliga tankarna. 
Men jag har fått mycket tid att tänka på allt, och precis som vissa av er sa så kan man få se saker ur andra perspektiv när man får komma bort ett tag.

Jag har ätit utan att räkna, och det har blivit mycket mer än vanligt. Antagligen har jag väl gått upp i vikt, men kanske behövde jag få i mig lite kalorier, för att få vikten att lossna då jag stått still i vikt så sjukt länge. 

Jag har haft tillgång till internet på vissa av hotellen jag varit på, samt på olika cafér och restauranger, det är svårt att uppdatera från telefonen, men jag har läst era kommentarer, och har verkligen längtat efter att få komma hem och prata med er, läsa hur det går för er, hur ni mår, osv. 
Så nu är jag tillbaka, med nya krafter. Idag hinner jag inte blogga mer, men imorgon kör jag igång igen. Har en massa planer för hur jag ska äta och träna de kommande veckorna. 

Hur har ni haft det? Mår ni bra? 


Kommentarer
Postat av: Caz

Jag har väl haft det lite upp och ner men just nu känns det ganska bra :) Fint att höra att du haft det bra :) och välkommen tillbaka!

2012-07-15 @ 13:31:22
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se
Postat av: Katarina

Roligt att du är back on the track igen! Det är så sjukt kul när man är så taggad och insprationsfylld!

2012-07-15 @ 14:01:50
Postat av: e

sv: Åh, vad snäll du är. Jag hoppas du tar hand om dig själv. Ser ju att du inte mått så jättebra på senaste. (värdelös på att kommentera) kram. <3

2012-07-15 @ 14:47:56
URL: http://truthbetoold.blogg.se
Postat av: s

Vad bra att du mår bättre. :) Det är verkligen bra att komma bort, det blev bättre för mig också när jag fick åka iväg ett tag. Rensar hjärnan liksom :)

2012-07-15 @ 17:57:52
URL: http://svalor.blogg.se
Postat av: Ann

Vad roligt att du är tillbaka. Längtar redan efter att få läsa ditt nästa inlägg:)
/Ann

2012-07-15 @ 18:18:53
URL: http://prosmal.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad bra att du haft det bra, och jag tror också du kommer gå ner mer nu när du ätit mer ett tag :)

2012-07-15 @ 19:50:52
Postat av: Caroline

Välkommen tillbaka!
Man behöver komma från vardagen ibland, och skönt att ångesten inte har varit alltför stor :)
Kram

2012-07-15 @ 20:50:01
URL: http://carro6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0