Onsdag fjärde juli

Idag vaknade jag klockan 7. Var trött i hela kroppen, men kunde inte somna om. Låg kvar i sängen tills familjen åkt hemifrån, kände för att vara ensam. 
Nu har jag stått i köket och bakat i 3 timmar. Jag älskar verkligen att baka, jag försvinner in i en egen värld, där jag vispar, torkar, blandar mixar och städar. Det är underbart. Jag håller händerna sysselsatta, och tränger bort tankarna. 

Nu är jag trött i benen efter att ha flängt runt i köket så länge, och har satt mig ner i soffan med ett glas fun light. Åt en knäckemacka innan jag körde igång med bakningen, men känner inte för att äta något mer nu.
Ska strax göra mig i ordning och sen åka iväg och möta upp några människor som var med mig när jag spelade in i studion förra veckan. Vi ska lyssna lite på resultatet och diskutera olika saker. Det ska bli roligt, men jag rä lite nervös. 
 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Gud vad spännande! Lycka till! Föresten, hur gick det med kromtabletterna? Fungerar de för dig?

2012-07-04 @ 18:42:08
URL: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0