Onsdag artonde Juli

 
 
 
Oh herregud. 

Jag är helt slut som människa. 
Igår var jag ute och cyklade, blev lite mer än 5 mil, på 2 timmar och 20 minuter. När jag kom hem tog jag en snabb dusch innan jag bokstavligen ramlade i säng, och sen har jag sovit som en stock hela natten. 

Idag bultar benen och jag är fortfarande helt slut i hela kroppen, just nu känns det som att jag inte ens kommer kunna ta mig ur sängen, haha. Det är inte träningsvärk, utan bara total utmattning i hela kroppen.
Sen jag kom hem från min semester i lördags, så har jag cyklat 1 mil om dagen, så jag tycker egentligen att jag inte borde vara så trött, eller så är det just därför, att jag tränat flera dagar i rad och sen kör såhär hårt. 

Så därför tänker jag ha en vilodag idag, jag ska nog ta en promenad senare, för att mjuka lite. Om jag kommer ur sängen det vill säga. Förstår inte hur man kan vara såhär trött i kroppen, det tog mig typ 20 minuter från att jag vaknat, att böja mig ner och plocka upp datorn. Det var en kraftansträngning kan jag lova. 

Ute skiner solen, så jag kanske kan vara ute och få lite färg idag? Hoppas det!  Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Har i allafall bestämt mig för att äta mer idag, gick och la mig hungrig igår och magen kurrar nu, tror att min kropp behöver näring nu när den är så trött. 

Men innan jag gör någonting så tänker jag väga mig. Jag är livrädd. 

Kommentarer
Postat av: Hungerdemon

Oj, vad duktig du är! Men visst är det skönt att vara helt slutkörd, man känner sig så duktig då. Och bra att du vilar och äter! kram<3

2012-07-18 @ 10:17:48
URL: http://hungerdemon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0