Mobilblogg

 
Nu är första semesterdagen här snart avklarad. Jag har klarat mig bra, tuggat läkerol och druckit pepsi Max. 
Har gjort klart för mina föräldrar att jag inte äter något fika/glass/ godis nu under semestern , och till min förvåning har de accepterat det, det var bara lite bråk vid fikat när jag vägrade dricka vanlig "sockersaft" som jag kallar det, hehe. 
 
Planerar en promenad nu, för att komma undan kvällssnackset, ost, kex osv. För jag tvivlar på att mina päron ser det som "onyttigt", man ba: hallå? Ett digestivekex är typ 80 kalorier? 
 
Sen ska jag dricka en kopp grönt te och kolla film. Känner mig positiv inför den här semestern . 
Angående fitocracy så kan jag ute bjuda in några till gruppen från telefonen, så jag gör det när jag har datorn uppe senare! 
Hoppas ni har det bra, xx ! 

Kommentarer
Postat av: discipline to succeed

Tack för att du inspirerar tjejen!! :)

2012-07-30 @ 22:03:34
URL: http://disciplinetosucceed.blogg.se
Postat av: discipline to succeed

Tack för att du inspirerar tjejen!! :)

2012-07-30 @ 22:04:08
URL: http://disciplinetosucceed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0