Min dag :

 
Bjuder på två bilder från min kvällspromenad. Sprang lite intervaller också, och brände uppåt 200 kalorier. 
Jag har haft en rätt bra dag. Lite ensamt, men jag gillar det. Tänkte lista lite grejer jag hunnit med idag. 

- Cyklat 1 mil 
- Druckit 4 koppar te 
- Druckit 1 liter vatten (behöver jag nämna att jag har sprungit på toa stup i kvarten?)
Haft "hemmaspa" med ansiktsmask, peeling, hårinpackning osv. 
- Låg i en solstol i trädgården under de få stunder som solen var framme, och har fått lite färg. 
- Spelat gitarr
- Kollat färdigt på första säsongen av Scrubs
- Haft världens ångest och gråtit

Imorgon ska jag bland annat till biblioteket, ska skriva några inlägg som ni ösnkat också, men så ska jag försöka fixa ett bildprogram till min nya dator, jag har fortfarande inte lärt mig hur Mac funkar, haha. Men behöver ett program där jag kan redigera bilder, storlek osv. Någon som har något tips? 

Kommentarer
Postat av: Malin

GIMP!
ett starkt tips. underbart program. likanar photoshop!

2012-07-16 @ 20:32:11
Postat av: skinnnylovin

photoscape!!

2012-07-16 @ 22:01:45
URL: http://skinnnylovin.blogspot.se/
Postat av: Em

Varför inte använda iPhoto som redan finns i macen? Enkelt och lättanvänt om du inte behöver något superavancerat såklart! ;)
kram

2012-07-19 @ 10:27:54
URL: http://lovelyskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0