Måndag sextonde Juli

Godmorgon på er! 

Igår var en bra dag, jag hade mycket att ta itu med, men hann ändå med träning. Maten gick bra också. Jag har dock inte vågat väga mig än, tror jag ska vänta ett tag med det. 

Den här veckan jobbar mina föräldrar, men nästa vecka tar de semester igen, i tre veckor. Det betyder att det är slut på friheten här hemma. Jag kommer inte alls kunna träna så mycket som jag gjort, och framförallt så kommer jag behöva äta mycket mer. 
Så de tre kommande veckorna får jag sikta på att landa på 500 kcal och över. Jag borde klara det, och hoppas att jag kan gå ner i vikt. 
 Så den här veckan måste bli bra, så att jag är motiverad att fortsätta sköta mig senare. Jag sköter mig alltid bättre när jag varit duktig innan, har väl mer självförtroende eller något, haha. 

Just nu dricker jag en kopp grönt te till frukost, och sen ska jag ta en cykeltur. Känns bra att vara hemma igen och dricka ur mitt eget porslin, men saknar Starbucks te lite, har ni prövat det? Supergott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0