Måndag andra Juli

 
Ledsen för frånvaron, jag har helt ärligt inte hittat tid till att blogga de två senaste dagarna, plus att jag inte haft så mycket att skriva om. 

Idag har jag varit glad. Jag har ätit bra, motionerat, och shoppat en massa smalkläder. Kläder som jag tror kommer hjälpa till att motivera mig att fortsätta kämpa. 
För motivationen har varit lite dålig på senare tid, för det är så frustrerande att ha stått still på samma vikt så sjukt länge nu. Men jag ska inte ge upp. Jag har läst igenom alla era fina kommentarer med tips och råd, och har lite planer på hur jag ska försöka gå till väga. 

Jag har inget mer att skriva idag, ville bara kika in och säga hej. Hoppas att allt går bra för er, massa kramar. ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad hette du på tumblr nu igen? :)

Svar: www.uskinny.tumblr.com!
colluctaripuella.blogg.se

2012-07-02 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0