lunch och promenad

Idag var första gången jag satt på cykeln efter min lilla olycka förra veckan. Har fortfarande ont, skrapsår som svider och blåmärken som ömmar. Men cykelturen gick bra, körde 9 kilometer i bra speed, även om det gick lite långsammare än vanligt. 
Efter min cykeltur så satt jag i solen coh läste en stund, innan jag gjorde i ordning lite lunch. 
1 morot med iteliensk salladskrydda på, samt en alpro soyayoghurt med en skivad jordgubbe till. Mycket gott! 

När jag ätit så snörade jag på träningsskorna igen och tog mig en promenad till ICA för att köpa sötningsmedel. Blev en promenad på 5 kilometer, och totalt 45 minuter. 
Nu ska jag ta det lugnt i någon timme, innan jag ska möta upp några vänner. Tror att jag ska äta ett litet mellanmål, har svenska jordgubbar i kylen! :-) 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: F

Hejsan du jag måste bara fråga fungerade kromtabletterns för di ? Och om inte hur gör du då för att dämpa sockersuget ? <3

Svar: kommer ett inlägg om det snart! <3
colluctaripuella.blogg.se

2012-07-03 @ 14:08:00
Postat av: Anonym

Du låter väldigt dum. Så klart det är rätt för mig att avslöja om du skadar din kropp som du gör.

Svar: eh... va ?
colluctaripuella.blogg.se

2012-07-03 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0