en rubrik

 
 
Min dag har varit bra. Genom att sitta på bibblan i några timmar så kom jag undan lunchen. Efter att ha lånat några böcker gick jag till ICA och köpte med mig en Pepsi Max och ett paket tuggummi. Jag har inte tuggat tuggummi sen i April (pga. magkatarren). Har glömt hur mycket jag tycker om det, haha! 

Så sammanfattningen av dagen är först en kort joggingtur, gröt till frukost, ingen lunch, en helt okej middag, och nu en kopp grönt te. Cyklade till och från stan också, så summan av kardemumman är att jag tror dagen är rätt lyckad. 
Har funderat väldigt mycket idag, har haft ångest och varit arg och äcklad över min kropp, men större delen av dagen har jag varit glad och positiv! 
 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Vad skönt att vara lite gladare! Det förtjänar du! :)

2012-07-23 @ 22:42:56
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vad hette din tumblr nu igen ? :)
Du kämpar på så bra, bäst är du !

2012-07-23 @ 22:48:57
Postat av: N

Whey you go girl!!!:)

2012-07-24 @ 13:53:40
URL: http://fightfatzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0