why smoke and fly when you can drink and die

Jag har haft en helvetes dag och jag mår inte alls bra. Åkte bil med pappa förut, och kom på mig själv med att önska att vi skulle köra av vägen så att jag fick dö. 
 
Förlåt att jag inte är lika glad och positiv i bloggen längre, men jag behöver skriva av mig någonstans. 
Jag tror att jag är påväg mot det gladare hållet, det var bara det att det hände lite grejer idag, som liksom gjorde mig nedstämd och alldeles ångestfylld. 
 
Hoppas ni haft en fin dag i allafall! 

Kommentarer
Postat av: H

Hej!! Tack så jättemycket för tipsen, testade nu ikväll och hittills har det funkat!! Har en till fråga om du orkar svara på den:): vet du om crosstrainer bygger mycket muskler-> mkt vikt eller är det grönt så att säga!! Kram!!

2012-08-22 @ 20:05:14
URL: http://Livingproana.webblogg.se
Postat av: Lisa

Alla kan ha skitdagar, låt dig inte påverkas för mycket bara utan kämpa på <3

2012-08-22 @ 20:45:27
Postat av: N

Nej säg inte så <3 finns här

2012-08-22 @ 20:49:22
URL: http://fightfatzo.blogg.se/
Postat av: Anna

Såg förut att du hade häst, mysigt! Vad är det för häst och håller du på med någon speciell inriktning? Har en jag med. :) Kram, och hoppas du mår bättre snart.. (behöver inte publicera ditt svar om du inte vill)

2012-08-22 @ 21:47:52
URL: http://anasecrets.blogg.se
Postat av: Ann

Att du har somatiska och psykiska problem kommer som ett brev på posten med självsvält eftersom kroppen frenetiskt försöker motarbeta den svätande hjärna som äter upp fettet kring din egen hjärna. Många anorektiker kan få kognitiva störningar på så vis eftersom dessa ofta har relationsstörningar i vanligt fall där världen cirkulerar kring dem själva (eftersom de enbart är nödvändigt om de själva kan kontrollera sig själva) som de fantiserar ihop själva i huvudet. Så att du inte vill leva, vilket jag innerst inne hoppas att du vill hör tätt samman med din hormonutveckling och att du saboterar din kropp och hjärna. Du kommer hitta din egen personlighet en dag och så måste du avgöra vad som är viktigtast, att leva efter andra och vara dess slav eller att skapa vägar som leder till något nytt vilkt oftast är skrämmande, med enda sättet att inte gå under.

2012-08-23 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0