Torsdag 23 augusti

 
Godmorgon! 
 
Idag mår jag bättre än igår, är rätt peppad, och jag är redo att ta mig an dagen. 
Börjar redan klockan 8, så hinner inte med någon morgonträning, men det är okej, för första lektionen är idrott, så jag får röra på mig där. + att jag som vanligt cyklar till och från skolan. 
 
Sen är det bara frukosten som är problemet. Jag måste åka hemifrån om 40 minuter, och då måste mina föräldrar ha åkt till jobbet, för annars måste jag äta frukost innan jag åker. 
Vill verkligen inte det, men om läget blir så så får jag väl försöka så gott jag kan och äta något litet. Blir ingen lunch idag heller, och efter skolan ska jag tränatränaträna. 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till!

2012-08-23 @ 08:12:21
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se
Postat av: Vaniljfudge

När jag inte ville äta frukost när jag bodde hemma brukade jag hälla upp lite yoghurt i en skål och dra upp det på kanterna så att det såg ut som om det varit mycket. Sen kunde jag slänga resten när de såg på och säga att jag inte orkade för att "det kom jättemycket när jag skulle hälla upp".

2012-08-23 @ 18:25:22
URL: http://vaniljfudge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0