Tisdag tjugoförsta Augusti

Godmorgon! 
 
Första dagen i skolan, tillbaka till rutinerna. Det är så jäkla skönt. Jag vet att jag kommer sakna själva ledigheten med sommarlovet, men jag behöver skolan, fasta tider, för att komma igång ordentligt igen. 
 
Klev upp klockan 7 och tog mig en cykeltur på typ 20 minuter, brände 180 kalorier, så det känns som en bra start på dagen! 
När jag kom hem ställde jag in ett glas vatten med psylliumfrön och is i kylen medan jag tog en kalldusch. Nu har jag städat i ordning på rummet och letat kläder. 
Det där med kläder är typ det som ger mig mest ångest inför skolan, jag vet inte vad jag ska ha på mig, är så sjukt fet i vad jag än tar på mig, och det känns som att alla kommer se det, de kommer se att jeansen inte sitter lika löst som förut. Usch. Jag har i allafall lovat mig själv att fokusera på riktigt nu. Inte se på mig själv i spegeln, inte ta på mig själv, inte se ner på fettet, det går lättare då, istället för att falla ner i en grop av ångest. 
 
Så, morgonträning och se ett glas vatten med is och frön till frukost, det känns som att jag är på väg tillbaka! Självklart är jag då samtidigt tillbaka här i bloggen. Har saknat att blogga ordentligt, och läsa era bloggar också. 
 
Börjar ni också skolan idag? Isåfall önskar jag er en bra dag, och ni som är lediga, jaa ni får väl njuta! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en kanon dag inskolande nu. Önskar jag med hade nått att gå till varje morgon.

2012-08-21 @ 09:21:22
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar din blogg :D peppa tillsammans?

http://fightingback.bloggo.nu/

2012-08-21 @ 11:20:08
Postat av: spets

Hur gör du med skollunchen? Jag har skippat ett antal gånger men folk börjar fråga och bli oroliga...

2012-08-21 @ 13:55:42
URL: http://vintervit.blogg.se
Postat av: haveheart

Jag hade min första riktiga dag idag. Följde schemat oså alltså. Från åtta till halv fem. Fyfan vad segt det var! Men som du säger, det är skönt attvara tillbaka till rutinerna och så!

2012-08-21 @ 17:33:07
URL: http://haveheart.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0