Tisdag tjugåttonde augusti

Godmorgon! 
 
Jag älskar att känna att jag är produktiv, vilket jag har varit denna morgon. Upp, ur sängen, styrketräning, en runda med cykeln, duscha, på med ansiktsmask, bädda sängen och packa väskan, byta om, sminka mig och sen göra frukost. För ja, idag blev det frukost, vilket beror på att jag kommer träna så mycket. 
 
Blev en halv deciliter glutenfria havregyn blandat med vatten, psylliumfrön, hallon och kanel. Och sen lite linfrön och frysta hallon ovanpå det. Landar på strax under 100 kalorier, och jag avnjuter det tillsammans med ett glas vatten och en bra bok. 
Känns så himla bra att veta att man haft en aktiv och bra morgon, så kan man slappna av nån timme och läsa lite, innan skolan väntar. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

hallon i själva gröten lät gott, måste provas nån gång.. :) hoppas du får en bra dag.

2012-08-28 @ 09:44:14
URL: http://anasecrets.blogg.se
Postat av: Caz

galet duktig :)

2012-08-28 @ 10:13:41
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se
Postat av: haveheart

Shit, hur dags går du upp?!?! Jag hade aldrig orkat! Speciellt inte nu när det börjar bli kallt och grått! creds till dig!:O

2012-08-28 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0