Tisdag fjortonde augusti

Godmorgon! 

Idag ska jag köra på fasta hela dagen. Ingen frukost, ingen lunch, och så ska jag försöka komma undan middagen. Därför dricker jag en kopp grönt te med citron till frukost. 
Det är första gången på väldigt länge som jag ska gå en hel dag utan att äta, så jag är lite nervös. Men för att kunna genomföra det så ska jag sysselsätta mig exakt hela dagen. 
 
Ska börja med en lång dusch, ska peela kroppen, göra inpackning, ansiktsmask, och sen smörja in mig med dove summerglow. Efter det ska jag städa rummet (det är egentligen redan städat, men något finns väl att plocka med, hehe). Sen ska jag svara på mejl och titta på serier, dricka en massa te. 
Möjligtvis att jag tar mig iväg till ICA och köper lightläsk, eller att jag cyklar till biblioteket för att låna lite böcker. 
 
Vad ska ni pyssla med idag? 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter mysigt. ♥
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, åt en alldeles för stor frukost med har varit och gått över 5 km redan. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för mamma har blivit väldigt misstänksam mot mig. Hur ska jag "ligga lågt"?

2012-08-14 @ 10:44:07
Postat av: alice

åh, vad härligt att bara var för sig själv då ingen kan kontrollera maten. Själv har jag två bröder hemma, men det är väl bara att göra det bästa av situationen. ha en fin dag!

2012-08-14 @ 11:33:34
URL: http://mydeepestwish.blogg.se
Postat av: e

det lättaste är att dra hemifrån utan pengar så kan man inte äta även om man skulle vilja :) lycka till!

2012-08-14 @ 15:53:11
URL: http://novemberish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0