Onsdag tjugonionde augusti

 
Börjar tidigt idag, så den enda morgonmotionen jag hann med var att lyfta hantlar och köra lite squats. Jag hamnade också i situationen då jag helt enkelt måste äta frukost, men jag kommer rätt lindrigt undan i allafall. 
Gjorde i ordning en skål med turkisk yoghurt och frön, som jag tog med upp på rummet. 
Det var knappt en deciliter yoghurt, och jag funderade på att äta upp allt. Men nu har jag inte ens ätit halva och jag vet inte om jag vill ha mer. Har inte ätit sen igår morse, så egentligen borde jag väl vara vrålhungrig, haha.
 
Aja, vi får väl se hur det blir. Slutar hyfsat tidigt idag, så jag planerar att åka hem och sen ta en riktig långpromenad, för att sen hälsa på pållen i stallet. Önskar er alla en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: d

http://www.youtube.com/watch?v=wJPrhJty7TM&feature=g-vrec

kolla in den här!
:)

2012-08-29 @ 07:46:01
Postat av: Anonym

d

2012-08-29 @ 07:46:41
Postat av: Anonym

Du är inte speciell eller ätstörd, du är en vanlig tråkig svensson med dåligt självförtroende.

2012-08-29 @ 10:13:11
Postat av: Ellie-Anne

Hur 17 kan du klara dig på så himla lite mat, när du samtidigt är så aktiv, städar, går i skolan hela dagarna, rider, simmar, promenerar och cyklar miltals osv??? Jag skulle bli galen av hunger, alltså! Antingen så äter du mkt mer än du säger, eller så är du nån sorts övernaturligt fenomen!

2012-08-29 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0