nästanlitevadmankankallasmal

 
Jag skrev ett rätt bra inlägg om hur man efter ett tag blir blind, och inte riktigt ser sin egen kropp som den egentligen är. Jag hittade nämligen bilder från när jag var på min lägsta vikt (har antagligen gått upp en massa sen dess). Då tyckte jag att jag var tjock, men nu ser jag att jag var okej, nästan lite vad man kan kalla smal. 
Detta inlägg innefattade dessa bilder. Men så fort jag förhandsgrandskade inlägget (som jag alltid gör), så försvann alla de där tankarna om att jag var nästanlitevadmankankallasmal, och jag kunde inte publicera det. Jag är ju tjock. 
 
Förövrigt har jag haft en bra dag, åt inget fram tills middagen, cyklade till och från skolan, och ska snart ut på promenad. 
Men jag har ändå ångest, för jag har så jävla dåligt tålamod. Vill bli smalsmalsmal, och det nununuu. Och så är jag sugen på hallon också. Men det får jag inte äta. Jag får inte äta något mer än nödvändigt. Så efter min promenad blir det en kopp te. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har följt din blogg sedan i januari ungefär - och nu slutar jag följa den. Det du gör är inte hälsosamt alls. Jag har helt tappat min respekt för dig. Förut ville jag vara som dig men det du äter och gör är sjukt.

2012-08-23 @ 19:23:54
Postat av: Mia

Hej! Du kan lita på att du är smal som du såg ut på bilderna. Du är påverkad av svält (anorexia, faktiskt även om du inte tror det själv) och då ser du inte din kropp som den ser ut tyvärr, även på bild. Sen undrar jag litet hur du tänker när du skriver att de personerna som "peppar" dig här i bloggen är dina verkliga vänner, en riktig vän skulle väl inte puscha sin vän att skada sig själv som du gör? Det skulle aldrig jag vilja min vän, anorexia önskar jag ingen iaf. Anorexia är inte att leka med det kan leda till döden tyvärr. Livet ska inte gå ut på att man är snurrig i huvudet och är utmattad, då missar man det. Hoppas att du tänker över och tar det lite lugnare men du är nog så långt nere i det så du inte komma att ändra nått tyvärr.

2012-08-23 @ 19:52:53
Postat av: Jonna

Håller med, det har spårat ur. Du kommer ta kål på dig själv, ingen förebild.

2012-08-23 @ 19:56:22
Postat av: Tea Cup

Hur klarar du av dagen med så lite mat? Blir du inte hetssugen sen på kvällen? :o

2012-08-23 @ 19:57:00
URL: http://teacup.devote.se
Postat av: H

Hej igen!! Tack så mycket för ditt svar på min fråga!! Din blogg och dina tips hjälper mig något enormt!!! Kram

2012-08-23 @ 20:01:22
URL: http://livingproana.webblogg.se
Postat av: Z.

vaarför kan du inte äta hallon ? är det mkt kacl i dem eller :O

2012-08-23 @ 20:01:58
URL: http://nondreamer.blogg.se
Postat av: M

Förstår precis vad du menar! Kollar bilder på mig själv när jag vägde som minst (och kände mig otroligt tjock) och bara oj, jag kanske ändå var ganska smal men sen har man ändå kvar den där känslan av att bara.. ush nej.. det är ju JAG.. JAG har aldrig varit smal..

2012-08-23 @ 20:40:56
URL: http://www.willgetthere.blogg.se
Postat av: nathalie

know the feeling.

2012-08-23 @ 21:38:10
URL: http://noworries.webblogg.se
Postat av: Lisa

Herregud sötnos, unna dig hallon, det är du värd, knappt inga kalorier alls ju. Risken är att om du är för strikt nu så kommer det sluta i hets sen.

2012-08-23 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0