Lördag

Tack för alla era kommentarer på inlägget där jag bad om eran åsikt. Precis som jag sa, så är det borttaget nu. Även om vissa av er kanske har svårt att förstå det, så behövde jag det där, för att kunna jämföra sin egen syn på kroppar med andras. Jag säger set igen, att DET ÄR INTE JAG på bilden, så ni behöver inte prata om att ni ska avslöja mig. Jag förstår inte heller ni som hotade med att visa bilden för tjejen, jag tror inte ni känner henne? Men tack för era åsikter, jag bad om ärligt och jag fick det, sen att vissa var onödigt elaka får man väl ta. Bloggar från mobilen nu, men kommer ett längre inlägg senare idag.


Kommentarer
Postat av: Sandra - happyskinnygirl

kommer alltid finnas idioter. Folk som inte har styrka nog för sig själva att dem gärna förstör för andra. Tyvärr kommer vi aldrig slippa dem....
jag förstår varför du la upp bilden.

2012-08-04 @ 10:57:52
URL: http://Daysofmine.blogg.se
Postat av: Elin

Kan du skriva vad du fick ut av alla kommentarer och hur det fick dig att känna? Var det positivt eller negativt du blev berörd?

2012-08-04 @ 11:44:38
URL: http://Flygandekolibrin.blogg.se
Postat av: K

Kan du inte avslöja vad de flesta svarade? Vore intressant att veta då Jag tror att jag kan ha en ganska snedvriden kroppsbild, för även om min mamma säger att jag blir tunnare för varje dag - känns det som att flickan jag möter i spegeln blir allt större.

2012-08-04 @ 12:44:54
Postat av: pro an diary

Sånt är svårt att vara ärlig med..

2012-08-04 @ 15:01:12
URL: http://proanadiary.blogg.se
Postat av: Anonym

Du säger att du inte fattar varför dina vänner tyckte du var snobbig, så jävla elakt att lägga ut en bild på hennes kropp utan tillåtelse. Hur skulle det kännas för dig ifall någon la upp en bild på din kropp och frågade om folk tycker du är fet eller smal?

2012-08-04 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0