Fredag trettioförsta augusti

 
Godmorgon! 
 
Jag går bara halvdag idag, så jag sov till typ halv nio, riktigt skönt! Hade planerat att ta en cykeltur på strax över en mil, men så fort jag reste mig ur sängen kände jag att jag har ont i halsen. Jag drack vatten och tog en halstablett, men det försvann inte. 
Därför skippade jag cykelturen och tog istället en promenad, brände cirka 270 kalorier, och det var riktigt skönt! 
 
Frukosten kom jag undan helt, drog runt lite yoghurt i en tallrik, lät syrran se det, och sen var det avklarat. Lunchen slipper jag också, eftersom att jag går halvdag. Oh vad skönt! 
Från och med nästa vecka planerar jag att äta frukost varannan dag. Jag gillar verkligen frukost, och jag vill äta det, jag vet att det är bra. Men när jag känner mig såhät tjock, när jag håller på och gå ner den vikt som jag gick upp över sommaren, då känns inte frukost helt okej (även om det är det!!). Det är mina dumma tvångstankar. Precis som tvångstankarna om att cykla till skolan. Jag planerar att åka buss idag, för det blir lättare när jag ska hem i eftermiddag, men det tar emot som tusan, det är ändå uppåt 200 kalorier jag bränner när jag cyklar. 
 
Jaja, vi får se hur jag gör. Jag ska försöka uppdatera senare, hoppas ni alla får en fin dag! 
 
Och till dig som undrade , ni kan alla nå mig på  [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var nog klokt att skippa träningen när du hade ont i halsen. Önskar att jag var lika klok som du!

2012-08-31 @ 10:26:09
URL: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se
Postat av: Carro

Tycker faktiskt riktigt synd om dig. Du har förlorat dig själv helt & hållet. Att skippa maten sådär skadar bara dig själv & din kropp. Hoppar du över måltider försöker kroppen bara hålla kvar i det lilla fett du har kvar i kroppen = ingen fettförbränning! Fett behöver vi i kroppen för att vi & våra organ ska fungera som de ska. Du förstör dig sakta men säkert. Du vill inte inse det nu men när väl din kropp börjar säga ifrån ska du lyssna på den! Du säger att du inte är ätstörd - hade du haft en sund syn hade du inte agerat på det här sättet. Att få ångest av något så enkelt & VIKTIGT som frukost eller ett litet mellanmål/lunch är inte friskt på långa vägar. Säger detta i välmening & vad du vill göra med denna infon är upp till dig. Jag tycker det är synd att tjejer måste gå ner i vikt för att bli "perfekta". När du väl nått din målvikt, vad gör du då? Är du helt plötsligt lycklig då?

2012-08-31 @ 11:52:33
Postat av: ellen

inte konstigt att du aldrig gå ner i vikt när du inte äter något och sen i nästa sekund hetsäter. du kommer aldrig komma frammåt ditt liv kommer bestå av denna skiten, lyckat.

istället kan du äta 4 nyttiga måltider och skippa hetsätningen, skippa svälten och på så sätt kunna unna dig något en gång i veckan och samtidigt gå ner i vikt. hur mycket du än skriver att du inte äter och blabla, vi bryr oss inte för du kommer ändå aldrig kunna gå ner i vikt och stanna och må bra. tråkig blogg helt enkelt, vi vet aööa hur ditt öde slutar om du inte skärper dig och det är inte intressant längre...

2012-09-01 @ 22:41:21
Postat av: ellen

inte konstigt att du aldrig gå ner i vikt när du inte äter något och sen i nästa sekund hetsäter. du kommer aldrig komma frammåt ditt liv kommer bestå av denna skiten, lyckat.

istället kan du äta 4 nyttiga måltider och skippa hetsätningen, skippa svälten och på så sätt kunna unna dig något en gång i veckan och samtidigt gå ner i vikt. hur mycket du än skriver att du inte äter och blabla, vi bryr oss inte för du kommer ändå aldrig kunna gå ner i vikt och stanna och må bra. tråkig blogg helt enkelt, vi vet aööa hur ditt öde slutar om du inte skärper dig och det är inte intressant längre...

2012-09-01 @ 22:42:39
Postat av: Anonym

inte konstigt att du aldrig gå ner i vikt när du inte äter något och sen i nästa sekund hetsäter. du kommer aldrig komma frammåt ditt liv kommer bestå av denna skiten, lyckat.

istället kan du äta 4 nyttiga måltider och skippa hetsätningen, skippa svälten och på så sätt kunna unna dig något en gång i veckan och samtidigt gå ner i vikt. hur mycket du än skriver att du inte äter och blabla, vi bryr oss inte för du kommer ändå aldrig kunna gå ner i vikt och stanna och må bra. tråkig blogg helt enkelt, vi vet aööa hur ditt öde slutar om du inte skärper dig och det är inte intressant längre...
Tillbaka till bloggen

2012-09-01 @ 22:43:00
Postat av: Molly.

Jag älskar din blogg, läser den typ varje dag för att få inspiration!<3

2012-09-01 @ 23:16:21
Postat av: anonym

Du äcklar mig! Vilken dålig förebild du är som öppet skriver om vad du gör mot dig själv! Den här livsstilen gör att man ljuger för din familj och sina vänner, inte kan ha ett riktigt förhållande och aldrig helt bli lycklig för man är för besatt av tanken om hur man ser ut. Hoppas verkligen att du en dag söker hjälp och kommer ut ditt lidande och alla människor som älskar dig kan få lite ro.

2012-09-03 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0