Fredag 24 augusti

Godmorgon! 
 
Typ det bästa med att skolan börjar igen, är att man (iaf jag) uppskattar fredagarna så sjukt mycket. Jag verkligen älskar fredagar, men under lovet är det ju lite som vilken annan dag som helst. Men idag är jag riktigt glad!
 
Jag börjar redan klockan 8 idag, och hinner därför inte träna innan skolan. Allt jag hann var en kort promenad kring kvarteret med min systers hund, typ 5 minuter. 
Men jag ska cykla till och från skolan, och så ska jag se till att träna när jag kommer hem. Ingen frukost eller lunch idag, men antagligen lite middag ikväll, och sen får vi väl se vad jag ska pyssla med, om jag ska träffa vänner eller liknande. Har i allafall beordrat mamma att köpa hem pepsi max! ;-) 

Hoppas ni får en fin fredag! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du hellre pepsimax än cola zero? :)

2012-08-24 @ 07:49:28
URL: http://isvatten.webblogg.se
Postat av: Josefine

Du får ha det så bra, fina Winnie. ♥

2012-08-24 @ 10:18:47
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se
Postat av: stjärna

Håller med!
Mitt schema är dessutom riktigt jäkla härligt med två lektioner varav en av dem består av två timmars bild!

2012-08-24 @ 21:20:13
URL: http://stjarnmoln.blogg.se
Postat av: Anna

Ville bara säga tack till dig. Tack till att du skriver här varje dag.

Är precis som du när det gäller "allt eller inget". Men tack vara dig har jag lyckats att NÄSTAN komma ifrån det. Behöver verkligen din inspiration varje dag för att kunna klara det! Har varit så nära att ge upp flera gånger, senast för några dagar sen faktiskt. Men du gav mig inspiration till att fortsätta och att inte ge upp. Tack.

2012-08-25 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0