Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont Fortsätt som ett höstlöv i vårens första flod Som ett hjärta som vägrar sluta slå

 
 
Efter några fina ord från fina människor och ett litet peptalk med mig själv så mår jag bättre. Läser en bok och dricker grönt te.
Jag har så enormt dålig självkänsla, bryter ihop över minsta lilla grej, och folk vet inte om det. Men jag är trött på falska människor som får mig att må dåligt. Jag önskar verkligen att jag kunde köra mitt eget race och skita i allt och alla, låta dem som gillar mig vara i min närhet, och strunta blankt i alla andra. 
Men jag antar att jag är för rädd för att bli stående helt ensam då. 

Kommentarer
Postat av: Nypon -

Kämpa på fina!<3

2012-08-23 @ 06:16:23
URL: http://nyponflicka.blogg.se
Postat av: H

Jag känner precis likadant!!! Jag känner mig så instängd, irriterad och uttråkad när jag umgås med mina "skolkompisar". Det är något med dem s stör mig, de ska alltid vara så himla perfekta, de har aldrig en dålig dag och känns bara så genomfalska på något sätt. Skulle också vilja bryta mig loss och vara fri från dem, bara umgås med de personerna jag verkligen tycker om och s inte är falska men jag antar att jag inte vill vara ensam i skolan...
Kram! Idag blir en bättre dag!

2012-08-23 @ 07:38:08
URL: http://livingproana.webblogg.se
Postat av: Ingrid

Jag vet hur det är, var på samma ställe i livet när jag gick högstadiet/gymnasiet. Det enda jag kan säga att det blev bättre. Jag träffade nya människor sedan, när jag började högskolan, och genom dem hittade jag mig själv och helt plötsligt hade jag en helt okej självkänsla.

Så det blir bättre, en vacker dag kommer du må bra och älska dig själv för den du är, och bara umgås med dem du själv tycker om. De som vill umgås med dig bara för att du är du, ingenting annat!

Det kan ta dagar, veckor eller år att ta sig dit, men den dagen kommer. Ge inte upp!

2012-08-23 @ 22:22:41
URL: http://bulljaevel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0